Sunday 14 March 2010

Ljupka Dimitrovska: Ljubila sam jednog robota...

Sve se zna
Sve je po planu
Uzalud trazis mu manu
Jer on je miran
Sav programiran
Al dosta je

Ja bi sve
Da je po starom
Biti s njim ko s racunarom
I kad me dira
On funkcionira
Al dosta je

Sad vidim
Djelila sam ljubav s jednim robotom
vidjala ga uvijek samo subotom
Ko da nismo mladi
Pricao je stalno sto radi
Sad vidim
Djelila sam ljubav s jednom napravom
Nije znao niti ko sam zapravo
Kad treba da te shvati
Otkazu mu svi aparati

4 comments:

  1. suvise realno.

    ReplyDelete
  2. to je ta pjesma. baš sam neki dan razmišljala kako je nevjerojatna.

    ReplyDelete
  3. u pravu si linda... inace, autor stihova je Arsen Dedic... samo da znas...

    ReplyDelete
  4. Slusali smo je sinoc :D

    preHIT :*

    Hvala na tekstu!

    ReplyDelete